أمواج الأندلس أمواج عربية
أهلا ومرحبا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، يشرفنا أن تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه
عزيزى الزائر يسعدنا ان تنضم الينا وتلحق بنا
كى تفيد وتستفيد بادر بالتسجيل مع اطيب الامنيات ادارة المنتدا
ورجاء التسجيل باسماء لها دلالية الاحترام



وطن واحد هدف واحد قلب واحد قلم واحد تلك هى حقيقة أمواج الاندلس
 
أمواج الأندلسأمواج الأندلس  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  افضل موقع لتعلم الجرافيكافضل موقع لتعلم الجرافيك  أضغط وادخل وابحثأضغط وادخل وابحث  

شاطر
 

 ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
محمد أبو نظارة
المدير العام
المدير العام
محمد أبو نظارة

عدد المساهمات : 1748
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 8:09 pm

هههههههههههههههههههه
ماشى يا استاذة الس
بصراحة كدة


اتصل على حبيبى شريف الحكيم
وانتى عارفة كويس انة عمرة ما هيتاخر عنى
امال انا مسافر عندة لية مهو عشان كدة

اللى بعدى
ممكن اعرف اتتا هتعمل اية

~~~~أذكر الله~~~~



ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 74759_439754396074520_385229726_n
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميس صلاح الدين
وسام الاندلس
وسام الاندلس
لميس صلاح الدين

عدد المساهمات : 37
تاريخ التسجيل : 03/05/2010
العمر : 33

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين مايو 03, 2010 7:41 pm

اولا هو موقف مش ظريف خالص بس
ممكن تتصل بحد قريب لك ويجيبلك اللى تحتاجه وقتها
او ممكن توصل للبيت وتجيب الفلوس
حتى لو اخد وقت انا عن نفسى اعرف شخص حصله الموقف ده
واتصل بصديق له ووصله بعد اكتر من ساعه

اللى بعدى
اذاى تتخلص من الزهق والأرق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الجبالى
عضو مميز
عضو مميز
الجبالى

عدد المساهمات : 144
تاريخ التسجيل : 03/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين مايو 03, 2010 7:50 pm

السلام عليكم

اتخلص منة بالهدؤ النفسى
عن طريق عدم التفكير فى اى مشكلة او امر من امور الحياة
وهذا بتم عن طريق الخروج من تلك الحالة
ممكن عن طريق الكتابة
او القرائة
او الجلوس مع من نحب ونرتاح اليهم ونتبادل الحديث الشيق فى امور مفيدة
والنتيجة سوف تصل للهدؤ
ولا تنس امور الدين
فالانسان المتدين فى جميع الديانات
تجد لدة هدؤ وصفاء نفسى

كل ذلك يصل للراحة والنوم بهدؤ

لكم تحياتى

اللى بعدى

نفس السؤال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الس رودارى
عضو ماسى

عضو ماسى
الس رودارى

عدد المساهمات : 176
تاريخ التسجيل : 24/12/2009
العمر : 41

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مايو 27, 2010 12:45 am

والله يا جماعه الواحد لزم يسعى جاهدا للتخلص من اى زهق
لان العمر مفيهوش عشان نكتئب وانا عارفه ان كل دى حجات بتبقه رغما عن الواحد
الى بعدى
ايه رايك فى المثل السورى الذى يقول
كبر المشكله بتكبر صغرها بتصغر
هل فعلا احنا الى بنكبر المشاكل؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبده
موجة شرفيه
موجة شرفيه
وفاءعبده

عدد المساهمات : 492
تاريخ التسجيل : 04/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالخميس مايو 27, 2010 3:53 pm

نعم احنه الى بنكبر المشاكل

المشكله ممكن بكلمه طيبه تنحل


اللى بعدى


ايه رايئك لو حسيت انك ضعيف جدا فى اى مشكله ممكن تصدفك فى حياتك
تعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد أبو نظارة
المدير العام
المدير العام
محمد أبو نظارة

عدد المساهمات : 1748
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة يونيو 18, 2010 2:06 pm


كلنا ضعقاء
لكن الواحد لازم يفكر ويعتمد على نفسة فى حل المشاكل بنفسة
او يطلب العون والمشورة من المقربين
ويعتمد على الله عز وجل

اللى بعدى
عمرك مرة حلمت بأكلة معينة
وصحيت من النوم ورحت الشغل ورجعت
لقيت اللى فى البيت عملينها
ولا بختك كدة زى ابو نظارة
حلم بالفتة وصحى وراح الشغل ورجع وجد المدام عاملة محشى وفراخ

~~~~أذكر الله~~~~



ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 74759_439754396074520_385229726_n
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الجبالى
عضو مميز
عضو مميز
الجبالى

عدد المساهمات : 144
تاريخ التسجيل : 03/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالأحد يونيو 20, 2010 2:40 am


هههههههههههههههههههه
لا بختى زى بخت الاستاذ ابو نظارة

اللى بعدى
هنعمل اية فى الحر دة
الكهرباء بتقطع كتير
لا تكيف ولا مروحة
هتعمل اية لو كنت مكان الناس فى الحر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبده
موجة شرفيه
موجة شرفيه
وفاءعبده

عدد المساهمات : 492
تاريخ التسجيل : 04/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 23, 2010 4:19 am



تاخود دش باللبس وتنام على البلاط كده هتحش بتكيف

ومنغير متكلف نفسك

السؤال اللى بعدى

نا بداية النهاية ونهاية الزمان والمكان أنا بداية النبات ونهاية الإنسان و الحيوان .. هل عرفتني




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الجبالى
عضو مميز
عضو مميز
الجبالى

عدد المساهمات : 144
تاريخ التسجيل : 03/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 11:06 pm



لا معرفتكيش
لا
لا
لا
أللى بعدى
تعرف الحل أية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبده
موجة شرفيه
موجة شرفيه
وفاءعبده

عدد المساهمات : 492
تاريخ التسجيل : 04/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 9:16 pm

سورى يا استاذ الجبالى على السؤال


حرف النون

فهو بداية كلمة (( نهاية ))

وهو نهاية كلمتي ((زمان )) و (( مكان ))

وبداية كلمة (( نبات ))
ونهاية كلمتي ( إنسان ) و(( حيوان


وادى سؤال تانى


لو ابنك فى مشكله وبتنصحه تعمل ايه لو مسمعش النصيحه



ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Icon_sad ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Icon_sad ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Icon_sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
العضو المميز

العضو المميز
حنان

عدد المساهمات : 135
تاريخ التسجيل : 10/10/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 16, 2010 9:12 pm



الحفاظ علي الحبيب يأتى بالثقه والاحترام وتبادل المشاعر والرحمه والموده (وجعلنا بينكم موده ورحمه )صدق الله العظيم



سؤالى ايه المعروف اللى عملته النهارده وحسيت ان ربنا هيثابك عليه ؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
د / أية
مراقب عام

مراقب عام
د / أية

عدد المساهمات : 358
تاريخ التسجيل : 03/03/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 16, 2010 9:42 pm

اخاف اقول علية ليضيع الثواب منة

اللى بعدى
تحب تجاوب على سؤال الاخت حنان
او تضع سؤال اخر

~~~~أذكر الله~~~~


ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Lailahajw8.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
العضو المميز

العضو المميز
حنان

عدد المساهمات : 135
تاريخ التسجيل : 10/10/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 16, 2010 9:47 pm

انا اسفه انى مجوبتش علي السؤال لانى فتحت صفحه رقم 1 وجاوبت ولم انتبه للصفحه الاخيره تقبلوا اعتذاري

لو ابنى لم يستمع لنصيحتى رد الفعل بيكون حسب المشكله اللى هو واقع فيها يعنى لو مشكله ممكن لو مر بيها عواقبها مش هضره اوى هسيبه يخوض التجربه علشان يتعلم بنفسه
لكن لو مشكله كبيره لو مسمعش نصحتى هخلي حد هو بيثق في نصيحته ينصحه ولو برضه مسمعش الكلام يبقي بقي ممكن اتهور وامد ايدى عليه او احبسه علشان احميه



سؤالى ايه المعروف اللى عملته النهارده وحسيت ان ربنا هيثابك عليه ؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المهندس / كمال
موجة اشراف عام
موجة اشراف عام
المهندس / كمال

عدد المساهمات : 523
تاريخ التسجيل : 04/04/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 16, 2010 10:59 pm


المعروف اللى عملتة اليوم انى مشيت فى الشارع وكان كلة مكسر ورجلى خبطت فى بعضيها
عملت معروف ونصحت الناس ما يمشوش فية

اللى بعدى
عندك حل او طريقة جديدة نتعلمها منك وهى
كيف تسير فى الشارع المكسر من غير ما تخبط فى اى مطب

~~~~أذكر الله~~~~


ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 000L05372UO.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد أبو نظارة
المدير العام
المدير العام
محمد أبو نظارة

عدد المساهمات : 1748
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 16, 2010 11:06 pm


هع
عايز تمشى فى الشارع من غير ما تنزل فى مطب
ابقا قابلنى
الحل الوحيد انك تعزل او تركب عربية
وبرضو هتخبط اما فى الناس او السيارة اللى جنبك

هع هع
اللى بعدى
عندك حل لمشكلة الاخ كمال ؟؟؟


~~~~أذكر الله~~~~



ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 74759_439754396074520_385229726_n
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبده
موجة شرفيه
موجة شرفيه
وفاءعبده

عدد المساهمات : 492
تاريخ التسجيل : 04/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 17, 2010 6:19 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

على رأئ ام كلثوم اهو ده الى مش ممكن ابدا

متمشيش فى الشارع وتريح نفسك هو ده الحل الواحيد تقعد فى بتكم ههههههه



الى بعدى

لو جارك تعب وانت ماتعرفش معا ان وياه ناس ممكن تبلغك انو تعبآ

وده مش اول مرة تعمل ايه لو انت مكانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
العضو المميز

العضو المميز
حنان

عدد المساهمات : 135
تاريخ التسجيل : 10/10/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 17, 2010 9:39 pm


لما ربنا ياخد بايده ويخف ويعاتبنى انى مزرتوش هقله انى معرفتش بمرضه واسال اللى حواليك . واكيد هيعزرنى لانه اكيد عارف انى لو كنت عرفت بمرضه كنت زرته




لو امتنيت ترجع بالزمن تحب ترجع لاى مرحله وليه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو منه
عضو مميز
عضو مميز
ابو منه

عدد المساهمات : 596
تاريخ التسجيل : 24/01/2010
العمر : 43

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 17, 2010 11:15 pm

أحب أرجع  لمرحلة الطفولة


لأنني فيها لم أكن اجهد بالي بالتفكير


وكنت أري الدنيا بنظرة مختلفة تماما


تسودها البراءة والتفاؤل والأمل


 


 


لو اتيحت لك أمنية واحدة تتمناها يتم تحقيقها


ماذا تتمنى ؟؟؟


~~~~أذكر الله~~~~



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم

عدد المساهمات : 4051
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 1:24 am

اتمنى دخول الجنة فورا

اللى بعدى

ماذا تتمنى؟؟

~~~~أذكر الله~~~~



ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://amoaagsherif.ahlamontada.com
وفاءعبده
موجة شرفيه
موجة شرفيه
وفاءعبده

عدد المساهمات : 492
تاريخ التسجيل : 04/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 1:52 am

اتمنه اجوز باقى اولادى واحج بس ربنا يكون كتبهالى يارب امين




الى بعدى



لو اابنك قلك حاجه تزعلك ترد عليه ازاى وانت بتخاف جدا على زعله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
العضو المميز

العضو المميز
حنان

عدد المساهمات : 135
تاريخ التسجيل : 10/10/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 5:17 am





استاذ وفاء هو ابنك منغص عليك حياتك ولا ايه اسألتك عن الابن دائما هههههههههههههههه

علي العموم لو ابنى زعلنى يبقي يستاهل ازعله واعلمه الادب وان ميصحش يقول حاجه لوالديه تزعلهم (ولاتقل لهما اف ولا تنهرهما )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان
العضو المميز

العضو المميز
حنان

عدد المساهمات : 135
تاريخ التسجيل : 10/10/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 5:19 am

السؤال اوصف نفسك بكلمتين وحرف ؟هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبده
موجة شرفيه
موجة شرفيه
وفاءعبده

عدد المساهمات : 492
تاريخ التسجيل : 04/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 8:28 am

اولا انا اولادى مش منغصين عليا ولا حاجه
واولادى مش اطفال
وانتى عقابك وطريقته تنفع مع اطفال
لسه صغيرين تعاقبيه من حرمانه من المصروف
انك متفساحيهوش
ثالثا ومش معنى ان الابن يزعل احد والديه يكون بالكلام الجارح
او الطريقه الغير ملائمه
ممكن الاولاد يتصرفو ف امور ف حياتهم ويعتقدو انها صح
ودى ممكن تزعل والديه
حتى لو كانت خاصه بحياته
لان الحياة خبره


اما بالنسبه لسؤالك اوصف نفسك ف كلمتين وحرف
اولا محدش يقدر يوصف نفسه
بس ممكن احاول
اقول

التوااضع والمحبة


اما بالنسبه لسؤالى

هل الحب وعدم الثقه يجتمعان؟؟؟؟؟؟؟



؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو منه
عضو مميز
عضو مميز
ابو منه

عدد المساهمات : 596
تاريخ التسجيل : 24/01/2010
العمر : 43

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 8:58 am

بصراحة انا شايف أنه ممكن
يعني أنا مثلا بحب حاجات ومبثقش فيها
زي
البحر بحبه جداااااااااااا
النت
ههههههههههههههه
وهكذا

اللي بعدي

ما احساسك ؟
أذا أنجزت عمل واخد منك مجهود
ثم تجد من ينسبه لنفسه بكل بجاحة وماذا تفعل ؟

~~~~أذكر الله~~~~



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبده
موجة شرفيه
موجة شرفيه
وفاءعبده

عدد المساهمات : 492
تاريخ التسجيل : 04/05/2010

ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟   ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟ - صفحة 4 I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 18, 2010 11:43 am


احاول اثبت حثى بكل الطرق
واكيد مش هترك مجهودى يروح لغيرى يستمتع بفوايده


احساسك ايه اما يكون ليك صديق وبتحبه جدا وعلى طول ظلمك تعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ورط أللـــــــــى بعدك بســــــــؤال ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أمواج الأندلس أمواج عربية  :: المنتدا العام :: عالم من الضحك فى بيت المرح :: الترفية والألعاب والمسابقات-
انتقل الى: