أمواج الأندلس أمواج عربية
أهلا ومرحبا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، يشرفنا أن تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه
عزيزى الزائر يسعدنا ان تنضم الينا وتلحق بنا
كى تفيد وتستفيد بادر بالتسجيل مع اطيب الامنيات ادارة المنتدا
ورجاء التسجيل باسماء لها دلالية الاحترام



وطن واحد هدف واحد قلب واحد قلم واحد تلك هى حقيقة أمواج الاندلس
 
أمواج الأندلسأمواج الأندلس  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  افضل موقع لتعلم الجرافيكافضل موقع لتعلم الجرافيك  أضغط وادخل وابحثأضغط وادخل وابحث  

شاطر
 

 فوائد الزوجه النكديه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الس رودارى
عضو ماسى

عضو ماسى
الس رودارى

عدد المساهمات : 176
تاريخ التسجيل : 24/12/2009
العمر : 42

فوائد الزوجه النكديه Empty
مُساهمةموضوع: فوائد الزوجه النكديه   فوائد الزوجه النكديه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 12:02 am

فوائد الزوجه النكديه Download?mid=1%5f28407%5fAIbFtEQAAGuWSzxK3w61TwyTVsI&pid=2

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:



فوائد الزوجه النكديه Download?mid=1%5f28407%5fAIbFtEQAAGuWSzxK3w61TwyTVsI&pid=2
تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل



فوائد الزوجه النكديه Download?mid=1%5f28407%5fAIbFtEQAAGuWSzxK3w61TwyTVsI&pid=2تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم



فوائد الزوجه النكديه Download?mid=1%5f28407%5fAIbFtEQAAGuWSzxK3w61TwyTVsI&pid=2 تساعد الزوج على صلة الرحم

لأنه على طول هربان عند أمه



فوائد الزوجه النكديه Download?mid=1%5f28407%5fAIbFtEQAAGuWSzxK3w61TwyTVsI&pid=2 تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل



وأخيراً ،فوائد الزوجه النكديه Download?mid=1%5f28407%5fAIbFtEQAAGuWSzxK3w61TwyTVsI&pid=2تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:
"وراء كل رجل عظيم إمرأة"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو منه
عضو مميز
عضو مميز
ابو منه

عدد المساهمات : 596
تاريخ التسجيل : 24/01/2010
العمر : 43

فوائد الزوجه النكديه Empty
مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   فوائد الزوجه النكديه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 7:24 am

بارك الله فيكي
دلوقتي بس عرفت قيمة علية المفترية
علشان تعرفوا أنا كان قصدي مصلحتكم
بس يا خسارة معنديش زوجة نكدية
ومش عاوز
ربنا يرزق اللى عاوز منكم بزوجة نكدية
علشان يبقى رجل عظيم
زي صلاح اللى مش مرتاح
.
.
.
مش عارف الاخت ألس بتجيب الكلام ده منين
قال ايه ... فوائد الزوجة النكدية
عموما اطمني
لو الكلام ده صحيح 99 % من مصر حيكونوا عظماء
بالتوفيق لكي اخت ألس
وشكرا على الموضوع النكدي ده
قصدي العظيم ده
تقبلي مروري وتحياتي

~~~~أذكر الله~~~~



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم

عدد المساهمات : 4051
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

فوائد الزوجه النكديه Empty
مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   فوائد الزوجه النكديه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 12:42 pm

هههههههههههههههههههه
انا اعرف واحد فية المواصفات دى

روحى يا اختى العزيزة
دمتى بالف خير

دى الستات نعمة
واللى يكرهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م و د تى
شريف الحكيم

~~~~أذكر الله~~~~



فوائد الزوجه النكديه Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
حنين - الذكريات
عضو قدير
عضو قدير
حنين - الذكريات

عدد المساهمات : 512
تاريخ التسجيل : 01/01/2010

فوائد الزوجه النكديه Empty
مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   فوائد الزوجه النكديه I_icon_minitimeالأربعاء مارس 10, 2010 7:55 pm


هههههههههههه

حلوة يا اختى الس


تسلم ايدك
[u]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الزوجه النكديه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أمواج الأندلس أمواج عربية  :: المنتدا العام :: عالم من الضحك فى بيت المرح :: الترفية والألعاب والمسابقات-
انتقل الى: