أمواج الأندلس أمواج عربية
أهلا ومرحبا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، يشرفنا أن تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه
عزيزى الزائر يسعدنا ان تنضم الينا وتلحق بنا
كى تفيد وتستفيد بادر بالتسجيل مع اطيب الامنيات ادارة المنتدا
ورجاء التسجيل باسماء لها دلالية الاحترام

أمواج الأندلس أمواج عربية
أهلا ومرحبا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، يشرفنا أن تقوم بالتسجيل اذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه
عزيزى الزائر يسعدنا ان تنضم الينا وتلحق بنا
كى تفيد وتستفيد بادر بالتسجيل مع اطيب الامنيات ادارة المنتدا
ورجاء التسجيل باسماء لها دلالية الاحترام

أمواج الأندلس أمواج عربية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


وطن واحد هدف واحد قلب واحد قلم واحد تلك هى حقيقة أمواج الاندلس
 
أمواج الأندلسأمواج الأندلس  الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  افضل موقع لتعلم الجرافيكافضل موقع لتعلم الجرافيك  أضغط وادخل وابحثأضغط وادخل وابحث  

 

 حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام

اذهب الى الأسفل 
+8
حديث القمر
حنين - الذكريات
د / عبد الرحمن
زعيمة
بندق ( عبد الرحمن )
بنت غزة
محمد أبو نظارة
شريف الحكيم
12 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 9:29 pm


Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام 49292_1369725630_8801_q
فكرة / شريف الحكيم
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

********

أهلا بيكم
اقدم لكم فكرة أنشاء حزب جديد
حزب من نوع جديد وفريد من نوعة
حزب المستحمرين الجدد
نحن نقبل الاعضاء الجدد
شروط القبول هى
ان تأتى الينا بخبر دليل الاستحمار مما يدور حولنا فى العالم
وان تقدمة بطريقة الاستحمار المفهومة طبعا بطريقتك الظريفة او باى طريقة اخرى تراها انت
فلا تتردد فى الانضمام للحزب فورا

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
اليكم الان نشيد الحزب
هاء هاء هاء هاء
هاء هاء هاء هاء
أحنا مستحمرين
والاسم بني أدمين
لو شفتنا مرة نمشى
هتقول على طول فهمين
هاء هاء هاء هاء
هاء هاء هاء هاء

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
وشعار الحزب طبعا كما هو مبين فى الصورة
حزب المستحمرين اربع نجوم

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Mz8pmq96aejj

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

ملحوظة هامة:
تقدم الطلبات فورا هنا
ومن نجدة غير لائق بالاستحمار سوف نرفص طلبة فورا لانة فى تلك الحالة سوف يكون حمار أصلى
مع اطيب الامنيات لكم دائما
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven رئيس حزب المستحمرين Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
/ شريف الحكيم /

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام 49292_1369725630_8801_q

*******
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven :star
:

~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
محمد أبو نظارة
المدير العام
المدير العام
محمد أبو نظارة


عدد المساهمات : 1748
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 9:46 pm


Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Mz8pmq96aejj

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
فكرة رائعة
أحب ان اتقدم اليكم بطلب الانضمام
وها هو طلبى ارجو ان ينول موافقاتكم الكريمة


********
سيد افندى وقف فى الميدان وهتف وقال نحن شعب مرفه جداَ
والدليل ان الشعب اشترى 750 الف جهاز تكيف فى عام واحد
وطبعا الشعب حوالى 80000000 فرد


*****
أما صاحب سيد افندى وقف فى وسط ميدان اخر وسمع الناس بتطالب بالرحيل عن منصبة
فهتف وقال يصرف لهم فوراَ مكافأة مالية عن 170 يوم


******
السادة الكرام فهمتو حاجة
ولا مستحمرين بجد
فهمين وعملين نفسنا مستحمرين
هاء هاء هاء
عاش الحزب هاء هاء هاء عاش عاش عاش

/ مقدم الطلب / مستحمر جديد

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام 74759_439754396074520_385229726_n
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 9:53 pm


Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
أهلا بيك مستحمر جديد
بعد دراسة طلبك المستحمر جدا
تأكدنا انك مستحمر رائع ولست حمار أصلى
فى انتظار الجديد من الاستحمارية
والحزب يرحب بك مستحمر جديد
تحياتى / رئيس الحزب

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven :sta
r:

~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
بنت غزة
عضو مميز
عضو مميز
بنت غزة


عدد المساهمات : 31
تاريخ التسجيل : 12/05/2010
العمر : 37

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 18, 2011 10:18 pm


سيدى المستحمر رئيس حزب المستحمرين الجدد
ارجو ان ينول طلبى موافقاتكم الكريمة

******
مذنب أفندى وقف وقال
لم اكن اعلم انكم تتألمون وتتعزبون طوال 23 عام لقد خدعونى من هم قريبون منى
ثم خربها وجلس على تلال الفلوس بعد ان رحل
يبقا دة اية 23 سنة فى غيبوبة ولا كان عارف وعامل فيها ...................................................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو دة طلبى
شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بندق ( عبد الرحمن )
عضو ماسى

عضو ماسى
بندق ( عبد الرحمن )


عدد المساهمات : 612
تاريخ التسجيل : 19/12/2009
العمر : 39

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 2:30 am

السيد رئيس حزب المستحمرين الجدد
أتوجه لعنايتكم بطلب العضويه في حزبكم الجديد

*****************************
حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Hulk_hogan

بني ادم شاف ان الحكومه بتشوف طلبات الناس و بتراعي ظروفهم
راح و قدم طلب الوظيفه و دفع التمغه و الرسوم
بقاله 8 سنين قاعد مستني و زهقت منه الهدوم

هذه بطاقه تعريفيه و نبذه عن المستحمر
عايز اعرف هتقبلوني و الا لا ...؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زعيمة
عضو متقدم
عضو متقدم
زعيمة


عدد المساهمات : 38
تاريخ التسجيل : 28/12/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 2:59 pm

سيدى المستحمر الكبير رئيس حزب المستحمرين المنضمين الجدد يسرنى ان تقبلو ان انضم الى حزبكم حزب المستحمرين و املى كبير فى ان تقبلونى عضو جديد علما اننى لم استطيع ان اكون يوما لا حمار اصلى ولا مستحمر تقبل منى سيدى بالغ الاحترام و التقدير .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
د / عبد الرحمن
نائب المدير

نائب المدير
د / عبد الرحمن


عدد المساهمات : 1195
تاريخ التسجيل : 31/03/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 5:15 pm


Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
بكل سرور يسعدنى ان انضم اليكم هنا فى حزب المستحمرين الجدد
واليكم مشاركتى لكى التحق بكم

*******
كل يوم اسمع ان فلان احرق نفسة لكى يسترد حقة
وربما يسترد
وربما لا
وربما يموت من شدة الحرق
ربما يلبون طلبة
وربما لا
لكن
لو كل واحد سوف يقوم بحرق نفسة لكى يسترد حقة
فسوف يحرق الشعب كاملا فى سبيل ارجاع الحقوق
ولا اظن ان شىء جديد سوف يحدث
*******
اشكركم اعضاء الحزب الواحد
حزب المستحمرين الجدد
ياليت يلبى طلبى وقبولى فى العضوية

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 5:45 pm


********


Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

هاء هاء هاء هاء
هاء هاء هاء هاء
أحنا مستحمرين
والاسم بني أدمين
لو شفتنا مرة نمشى
هتقول على طول فهمين
هاء هاء هاء هاء
هاء هاء هاء هاء

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Mz8pmq96aejj

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven


اهلا بيكم
اعضاء حزب المستحمرين الجدد
تم قبول عضوية جميع من طلب العضوية
ونرجو منكم التفاعل الجاد من خلال مواضيعكم
حتى ترتقو وترتفعو وتنالون العضوية المميزة جدا
مع حزب المستحمرين الجدد كل شىء قابل للنقاش
مع المستحمرين الجدد تجد استحمارية متناهية
كل التحية لكم
رئيس الحزب

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven :star
:

~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
حنين - الذكريات
عضو قدير
عضو قدير
حنين - الذكريات


عدد المساهمات : 512
تاريخ التسجيل : 01/01/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 5:58 pm


*****
السيد رئيس حزب المستحمرين الجدد
أتوجه لعنايتكم بطلب العضويه في حزبكم الجديد

ولى العودة ان اشاء الله


******
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حديث القمر
وسام كبير المديرين
وسام كبير المديرين
حديث القمر


عدد المساهمات : 341
تاريخ التسجيل : 02/01/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 7:35 pm


*******
هنعيش مستحمرين ونموت متحملين
صوتنا على او وطى بردوا مستحمرين
بتكلم مين يا عم دول ناس فوق الهم
احرق نفسك ولع فى عيالك
اهم خدوا الشر وراحوا
والعدد فى اللمون
قولت ايه بقه يا ريس
عايزنى اسكت واهيس
ما احنا طول عمرنا ساكتين
بنتوجع واحنا مبسوطين
انا بطلب العضويه بالرغم من اعتراضى على الاسميه
لكن ما اليد حيله اهو زعيم هنا ارحم من زعيم هناك
استنونى راجعه من جديد بإثبات انى من المستحمرين

*****

~~~~أذكر الله~~~~


حديث القمر


حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Dc73c8fd3e0b6986eda9b99c4c49bd80
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com/
بندق ( عبد الرحمن )
عضو ماسى

عضو ماسى
بندق ( عبد الرحمن )


عدد المساهمات : 612
تاريخ التسجيل : 19/12/2009
العمر : 39

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 1:20 am

بانتظار موافقه السيد رئيس الحزب و صاحب التوقيع ليضمنا الي حزبه المتميز
عدد الاعضاء الفعليين 2 رئيس و عضو
عدد الاعضاء بانتظار الموافقه 4 اعضاء
نرجوا من المستحمر الكبير ان يسعي سريعا لاننا سوف نضع امامه العديد من الاوراق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالخميس يناير 20, 2011 5:17 pm



Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Mz8pmq96aejj

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

اهلا بيكم
اهلا بكل من التحق بنا
اهلا بكل من انضم الينا
اهلا بجميع الطلبات المقدمة لنا
ارحب بجميع الطلبات التى قدمت لنا للانضمام فى حزبنا الموقر
حزب المستحمرين
الحزب الذى وجد لكى يتحدث عنا
حزب ينطق دائما بالحقيقة
على بركة الله ورضاه ارحب بكم وبكل الاعضاء الجدد
فى انتظار مشاركاتكم لتقيم المستويات الابداعية فى فن المستحمرين
وعلى ضوء مشاركاتكم سوف نقوم بانتخاب من يصلح لرئاسة الحزب والوكيل الاول والثانى
مع خالص تحيات
حزب المستحمرين

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven :star
:

~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
زعيمة
عضو متقدم
عضو متقدم
زعيمة


عدد المساهمات : 38
تاريخ التسجيل : 28/12/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 10:48 am

احنا لازم نكون لو عايزين متحضرين و مش لازم كل ما نكون عايزين حاجة نحرق نفسينا ولا نحرق البلد بتاعنة مش حيبقة من بلدانا ولا شعوبنا حد حنكون احنا وبلدانا كلنا محروقين و حيندونا ويقولونا يا محروقين الامة المحروقة لازم نكون متحضرين و نطلب مطلبنا زى الناس المتحضرين مش كده يا ناس يا متحضرين . مع احر تمنياتى الخالصة بالاستمرارية لحزبنا حزب المستحمرين .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الكاتب
عضو مميز
عضو مميز



عدد المساهمات : 129
تاريخ التسجيل : 28/06/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 11:28 am


Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
السادة اعضاء حزب المستحمرين الجدد
اسمحو لى ان انضم اليكم
فلقد اكتشفت انى مستحمر فى الحياة ومن زمااااااااان
حتى وجدتكم من خلال حزبكم المستحمر ووجدت امثالى مستحمرين
الحمد لله تعالى اننى لست المستحمر الوحيد
ولدى طلب بسيط
هل الحزب مثل باقى الاحزاب يطالب بتغير سلطة او يرغب فى الحكم او سلطة
ام هو بعيد كل البعد عن تلك الامور حزب معبر عن الحال والاحوال بطريقة الاستحمار الجديدة

عاش الحزب عاش عاش عاش

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Mz8pmq96aejj
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Alicia
مشرف الاهداءات والترفية
مشرف الاهداءات والترفية
Alicia


عدد المساهمات : 329
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 11:41 am



alien alien alien alien
السلام عليكم يا جماعة الحزب
حقيقى مبسوطة ان فى حزب جديد يعبر عن حالنا وما وصلنا الية فى حياتنا
المستحمرين الجدد
من المؤكد ان هناك مستحمرين زمان
ولكل زمن ناس مستحمرين امثالنا
بكل فخر وفرح احب ان التحق بكم فى الحزب الجديد
حتى نقول لمن يتعاملون معنا اننا لسنا اغبياء
لكننا نعلم كل شىء ونستحمر
كأننا لا نعلم ولا نفهم
لكننا مستحمرين
alien alien alien alien

~~~~أذكر الله~~~~


حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام 18
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المهندس / كمال
موجة اشراف عام
موجة اشراف عام
المهندس / كمال


عدد المساهمات : 523
تاريخ التسجيل : 04/04/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 6:02 pm


afro afro afro
حزب للمستحمرين
فكرة جديدة ومعبرة
زمان كان فى حزب بالاسم دة
اتمنيت اكون عضو فية
والان اصبح لدينا حزب المستحمرين الجدد
بالطبع انا واحد منهم
هل اجد مكانى بينكم هنا
afro afro afro
بالمناسبة
سمعت كلام كدة عن انقلاب او وقفة او اى شىء يوم 25
ياترا لية هو دة عيد الشرطة
ولا عيد الاعتراض
ربنا يستر
معلش انا مش فاهم حاجة
لية؟؟
عشان مستحمر فيها الان
afro afro afro afro

~~~~أذكر الله~~~~


حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام 000L05372UO.gif
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
النبيل
عضو مميز
عضو مميز
النبيل


عدد المساهمات : 62
تاريخ التسجيل : 30/08/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالسبت يناير 22, 2011 6:31 pm


Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

ارجو ان تقبلو عضويتى معكم هنا فى حزبكم الجديد
ونرجو منكم عمل انتخابات
حرة
ونزيها
وشفافة
وواضحة
عشان نظرى ضعيف
احب اشوف كل شىء بشفافية ووضوح
مقدم الطلب
مستحمر جديد

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 8:07 pm

مصر ليست تونس..
ليبيا ليست تونس ولا مصر..
اليمن ليست تونس ولا مصر ولا
ليبيا..
البحرين ليست تونس ولا مصر ولا ليبيا ولا اليمن..
و الباقي انتم
عارفينه

دائما الحزب معكم

~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
د / عبد الرحمن
نائب المدير

نائب المدير
د / عبد الرحمن


عدد المساهمات : 1195
تاريخ التسجيل : 31/03/2010

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالخميس فبراير 24, 2011 8:13 pm

بعد خطاب القذافى
واتهامه للمصريين فى الانقلاب فى ليبيا
نقول لة الان
واضح إن الشعب المصري كله اصبح شمعة تحترق من اجل الاخرين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بندق ( عبد الرحمن )
عضو ماسى

عضو ماسى
بندق ( عبد الرحمن )


عدد المساهمات : 612
تاريخ التسجيل : 19/12/2009
العمر : 39

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالجمعة مارس 18, 2011 3:13 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بندق ( عبد الرحمن )
عضو ماسى

عضو ماسى
بندق ( عبد الرحمن )


عدد المساهمات : 612
تاريخ التسجيل : 19/12/2009
العمر : 39

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالجمعة مارس 18, 2011 3:20 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 08, 2011 10:45 pm



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام %D8%AD%D9%85%D9%8A%D8%B1%20%D8%A7%D9%84%D9%8A%D9%87%D9%88%D8%AF

اهلا بيكم
المتظاهرين اليهود فى اسرائيل رفعو علم مصر وكتبو بالعربى والعبرى كلمة ارحل
طيب لية
بمكن مافيش ابداع عندهم لكلمة جديدة
او بيفكرو فى المستقبل يقولو انهم علمونا ازاى نعمل ثورة
ممكن؟
ممكن؟
يمكن ممكن؟
الفرق بينا وبينهم واضح
احنا فاهمين وعملين فيها مستحمرين وعملنا ثورة
اما هم ح م ي ر أصلى





~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالخميس أغسطس 25, 2011 11:56 pm



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام %D9%82%D8%B0%D8%A7%D9%81%D9%8A-%D8%B7%D9%8A%D8%B1-%D8%A5%D9%86%D8%AA
القذافي "الزئبقي"..مطلوب حيا أو ميتا بمليون دولار



يعنى اية الكلام ؟؟
لومسكت القذافى هاخد المبلغ دا
اكيد القذافى هيدفعلى اكتر عشان اتركة
يا ثوار ليبيا الاحرار
بحبحو اليد شوية
خلوها 50 مليون افضل
احنا مستحمرين فى التجارة اه
بس مش حمير





~~~~أذكر الله~~~~



حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Aioa10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 16, 2011 7:33 pm


حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Camillo-1

لا يوجد اختلاف كبير بين احداث محمد محمود واحداث شارع مجلس الوزراء
كل ما الانتخابات تبدا والاخوان والسلفيين يتقدمو فى عدد الاصوات
الدنيا تولع بسبب وبدون سبب
طيب ليييييييييييييييه ؟؟
عملو مثل المثل اللى بيقول
مقدرش على الحمار اتشطر على البردعة.


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
شريف الحكيم
عضو فعال
عضو فعال
شريف الحكيم


عدد المساهمات : 4059
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام Empty
مُساهمةموضوع: رد: حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام   حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام I_icon_minitimeالسبت يناير 14, 2012 5:12 pm


كابتن بردعى انسحب من الانتخابات الرئاسيه

تعليق
عم ابو اسماعيل مرشح انتخابات الرئاسه قال اية
(( ما زلت حتى اللحظة تحت تأثير صدمة انسحاب البرادعي))
احنا برضو نحب نقول له والنبي يا شيخ كمل نوم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://amoaagsherif.ahlamontada.com
 
حزب المستحمرين الجدد ؟؟؟ لا تتردد فى الانضمام
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» ترحيب بالاعضاء الجدد
» اجمل ترحيب بالاعضاء الجدد
» اجمل ترحيب بالاعضاء الجدد فى 2010
» الاعضاء الجدد / عادل / المعتز بالله / FREEDOM / أهلا ومرحبا
» صور جديدة عن تفجيرات النرويج ووسط العاصمة منطقة مغلقة (( النازيين الجدد فى مفترق الطرق )) خاض أمواج

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أمواج الأندلس أمواج عربية  :: المنتدا العام :: عالم من الضحك فى بيت المرح :: مقهى الساخرين-
انتقل الى: